Jason Mraz

Igår så hade jag träning å vi skulle få en ny tränare.
Vår gamla tränare blev avsagd som tränare...det avr lite tråkigt..men man har hört att vissa tänker sluta om han är kvar å så också å man vill ju inte tappa spelare.
Den nya tränaren skulle träna oss igår var det sagt men han kom en timma senare å var bara där å kollade...Vi får hoppas att han kommer tidigare nästa gång å tränar oss...å han får görna presentera sig också.



Idag har varit en vanlig arbetsdag..
Fast allting har känts så segt men vi blev klara fort jag å Jessica.
Så direkt när vi blev klara med pallarna så beställde jag bröd. Gick sedan å åt sen tänkte jag skriva av lite svinn.
Jag hade nästan skrivit av en hel vecka å då hänger sig ICA sidan, jag hade inte sparat nån gång i mitten så jag fick göra om allt. Men hade ingen lust att sitta där i värmen längre så jag blev avlöst utav Jessica å sedan var jag snäll och gjorde brödvagnen istället.

I morgon är det dags för Rix FM i Kungsan å då kommer tydligen Jason Mraz dit.
Alltid kul att åka dit å kolla å umgås med vänner.

Här är en gammal godningslåt från Jason.




Pussar från Mallanbrallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0