Hänt grejer

Oj här har det hänt grejer..
Man har blivit tvungen att blivit flyttad från bloggen...eller blivt flyttad till det nya stället..
Lite nyare design verkar det som att det är men allt verkar vara okej.

Idag har jag spenderat förmiddagen med Frida, Vi har varit hos farbror doktorn och tagit spruta.
Nu är jag hemma å jag tänkte njuta en liten stund utav solen sen ska jag rensa min garderob samt börja kolla lite vad man kan tänkas behöva till resan.
Kanske märker att jag har inte tillräckligt med grejer eller att jag saknar något då får man ju rulla iväg och köpa =)

Kan inte fatta...vi åker om en vecka å vi ska vara borta i två veckor.
Att tiden ahr gått så fort, det är ju ändå Juni om en vecka...
Vi kollade på lite bilder på vårat hotell idag å jag kan fortfarande inte förstå att vi sitter där nästa vecka...

Aja, nu ska jag ut i solen och sitta å fundera lite, får se om jag kommer fram till något vettigt.

Pussar på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man ska alltid vara positiv, negativa människor är bara jobbiga. Dessutom tar det onödig energi.

Finns en del spelare man undrar vad dem gör på en fotbollsplan.

Det låter bra det. Har du fått en bra start på veckan då?

Det har jag verkligen. Kram

2008-05-27 @ 15:53:52
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker du verkar vara en mycket positiv tjej!

Vad skönt :)

Så härligt att åka till Turkiet, vart ska ni då? Var där för något år sedan och nu när du sa det längtar jag tillbaka!

Min vecka har var varit helt okej. Igår var det spöregn & jag satt som en snäll spelartjej på läktaren och stöttade min kille. Som faktiskt gjorde mål men dem förlorade på två fasta situationer dem hade slarviga markeringar på! Idag har dock varit mycket bättre. Fint väder, killen är på lite bättre humör och jag har fått sommarjobb!

2008-05-27 @ 18:31:48
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0