Åland

Nu är man uppe tidigt för att åka till Åland med fotbollslaget över dagen.
Färgan går 10 från Grisslehamn å vi behöver vara där runt 9 så det är därför vi samlas så tidigt.
På Åland ska vi spela en seriematch mot ett lag som heter Östernäskamraterna.
Vi hoppas självklart på vinst idag.

Min ena bror är på Åland å fiskar just nu men kommer göra ett avbrott i fiskandet å kolla på våran match.

Nu måste jag fixa det sista å sen måste jag åka.

Vi hörs ikväll då jag berättar hur matchen gick
pussar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, vad roligt :) Hur många syskon har du?
Vad kul, vilka möter ni på Åland? Vi har nämligen ett sammarbete med Åland United, men kanske inte dem? Har iaf några vänner i det laget.
Jobbigt med tidig samling en söndag, har precis sagt hejdå till min påg, de skulle samlas efter 6. Lycka till med matchen.

2008-05-18 @ 07:01:52
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0