Välkommen...

Nu får man säga välkommen till världen fasters lilla gull...
Har fått se en liten bild på tjejen...
Dessvärre är den i min mobil så kan inte dela med mig till alla..

Skulle ha skickat till dig Frida men kom på att du inte kan ta emot mms... =(
men du får se det sen =)

Kanske att man hälsar på lillan i morgon..
Vet ju inte om man får komma å hälsa på...


Nu ska jag kanske sova..
Ska bara skriva klart detta inlägg samt njuta lite utav bilden på min mobil =)

Pussar å kramar på er där ute..
Från en stolt faster

Kommentarer
Postat av: Mamma 2

Grattis faster
Hälsa Jocke och Frida
Nettan

2008-03-06 @ 07:46:30
Postat av: Mlin

ja det ska jag göra =)
Tackar Mamma 2

2008-03-06 @ 10:39:00
URL: http://GranaQueen.blogg.se
Postat av: Izza

Gu vad kul. Jätte grattis till faster malin. Skönt att allt verkat gått bra. Kramar izza

2008-03-06 @ 12:07:12
Postat av: Malin

tackar izza.. =)

2008-03-06 @ 17:28:45
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0