Sparkad i huvudet...:S

Idag har man jobbat..
Var själv på frukt och grönt ett tag men gick hyfsat bra..

Spelade träningsmatch ikväll....
Vi spelade inte så bra...blev tyvärr en frölust..men vad gör det, det var bara träningsmatch.
Jag tog min allra första straff idag också...Känns riktigt härligt..
Strax efter straffen så blev jag typ sprakad i huvudet..
Det var en tjej som skulle sparka på bollen men istället råkade hon träffa mitt huvud met sitt smalben..
hörde hur typ senorna i huvudet rörde sig...
Domaren blåste inte heller, men kanske för att jag inte visade några känslor inte vet jag, men nåt var det så han inte blåste. Kände ju inget under matchen men känner lite nu, har lite ont i nacken nu, men förhoppningsvis är det ingen fara...får bara ta det lite lugnt nu..
Be nån om massage också... =)

Ska nog snart sova, är ledig i morgon men vill inte sova bort hela dagen för det..
Pyret skulle kanske komma påbesök =)

Ha en bra kväll
pussar från en skadad tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0