Partay

Snart ska jag ta bilen hem till Frida (familjen 2)
Ska försöka inte ta med mig så mycket från garderoben men har alltid svårt att bestämma vad jag ska ha på mig
Kanske blir shorts för mig ikväll ??

Nu måste jag kolla igenom min garderob och se vad jag ska ta med mig.
Jag vill ha nya partykläder, hittade iofs ett snyggtpartylinne igår när jag var ute, tänkte pröva en mindre storlek men då fanns inte det så jag vill ville ju inte ha den om jag inte var säker...

Sen har jag alltid ett dilemma om vad jag ska ha för skor...
Är det bara jag som har det så här =)

Nu måste jag kila så jag inte kommer alltför sent till Frida

ha det toppen
pussar å kramar
Ha det så bra ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0