Förlust igen

Började onsdagen som vanligt med att jobba...
Kom hem efter jobbet och la mig framför tv:n en liten stund.
Satte ringklocka så att jag skulle hinna äta och göra mig iordning..
Rätt som det var blev klockan 17 å klockan ringer, jag sätter på snooze n gång...råkar somna om igen,
Blev lite stressigt men jag hann att få i mig lite mat och jag hann att byta om...kom dock 5-10 minuter sent till samlingen...

Vi hade som sat träningsmatch ikväll...
Vi ledde första halvlek med 1-0...ändå så kändes det som om dom andra var bättre...
Vi skulle möta Riala (som spelar i div 4, vi spelar i div 5)
Riala har ett farmalag som det kallas å då får dom låna in folk ifrån Rimbo. Rimbo spelar i divition 2.
Varför tar man in extra bra spelare till träningsmatch? det är fegt...
Vi hade fortfarande ett hyfsat bra försvar...men när halva andra halvlek hade gått så kände jag att ingen gick på eller markerade...Vi är för fega i vissa sekunder...
Michan som stod i mål andra halvlek var helt chanslös då Riala/Rimbo gjorde sina 3 mål...
Dom gjorde ju mål tack vara ett vi bara stod stilla å inte gick på eller hade markeringar...
Varför ska vi alltid tappa spelet in i det sista?, varför inte hålla spelet uppe?, känns som om vi bara slappnar av å vill att det ska ta slut. Vi måste kämpa bättre tjejer, ni har inte supermålvakter som har magneter i handskarna så vi kan ta alla bollar....vi kämpar för kung å fosterland för att inte släppa in nån boll...

Nu kollar man på Sverige-Brazilien...Brazilien gjorde nyligen mål pga att Shaban gjorde ett misstag, han skulle skjuta ut bollen till inkast men skjuter rakt på en motspelare å så blev det mål....visst alla kan vi göra misstag, händer även den bästa.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0