Cleaninglady

Inatt kommer jag säkerligen sova gott..
Vill ni veta varför?
Jo det är så att lilla Malin har städat sitt lilla hus.
Hon har gjort fint å rent, dammsugit, dammat å lagt mig på knä för att tvätt golvet lite =)
Jag känner mig duktig =)
Sen har jag gått igenom lite papper som låg på min säng i stora huset, å så har jag tagit reda på kläder som har legat framme...Så idag känner man sig nästan som en städtant hahah


Visste ni att det är Våffeldagen idag?
Jag tycker personligen att våfflor är helt okej, men man orkar aldrig göra några.
Man kanske ska göra sig några våfflor ändå...eller va tusan, måste man äta våfflor bara för att det är våffeldagen?
Man kan lika gärna äta våfflor ändå.



Nu ska jag nog sätta mig vid tv:n en stund och bygga lite pussel =)
Eller så ska jag leta fram ett snöre å försöka komma ihåg hur man "skulpterar" ett 3D eifeltorn.
Har kunnat göra så att det ser ut som eifeltornet med hjälp av lite snöre och mina händer. Men snöret måste man knyta ihop så att det inte får nån ände, sen får man sätta igång hjärnan å tänka hur man nu gjorde igen =)

Hoppas att ni haft en bra dag idag..
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0