Sommar uppehåll

Nu kommer det bli uppehåll med fotbollen till vecka 30.
Kan vara skönt att få nån helg ledig.
Var och kollade på sista träningen, dom var inte så många men det såg bra ut.

Nu är det match på tv mellan Ryssland och Spanien..
Spanien leder med 3-0 och jag som trodde att Rysslnad skulle vinna men nu känns det kört.
Med andra ord kommer Tyskland möta Spanien i finalen å då kommer Tyskland vinna. Det är var jag tror i alla fall.

Ska nog lägga mig i sängen nu.
SKa upp och jobba klockan 7 i morgon sen i morgon kväll/eftermiddag ska vi åka till Falun.
Vi får se vart man ska sova också.

Hoppas ni har haft en bra dag.
Pussar och kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

taack:D

2008-06-26 @ 22:55:00
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ibland så får han till det :)

Hoppas jag också på, så du slipper den där hostan.

Blir nog en spännande final, två starka lag!

Kramar

2008-06-27 @ 01:53:26
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0