Semesterbilder

Här kommer några bilder från våran semester..

Innan middagen på hotellet
En kväll innan middagen på hotellet


Frida å jag

Brun å fin
Brun å fin


Sista dagen i Turkiet


Så här var jag tvungen att ligga när jag tog mina ögondroppar


Taget från våran balkong


Marie som modell


Lite sömn behövde man också för att orka partyt på kvällen


En liten egobild måste man ju ha


Jag vid poolen, bakom mig ser ni baren


En liten strandbild


Frida å Terror, sista dagen på restaurangen HAN
där det serverades supergod mat.

Jag och Marie på restaurangen HAN


Chicken Bombay som var sjukt gott


Lite shopping hans med också


I väntan på bussen som ska ta oss med planet hem till Sverige!

Det finns ännu mer bilder men jag tycker att detta får räcka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad brun du var och lika söt som vanligt!!

Jag tog studenten för cirka två veckor sedan men firade med min familj & släkt igår, dem bor 110 mil bort så det fick planeras när de kunde komma ner.

Tack så mycket! :)

kramar

2008-06-22 @ 20:46:31
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: jossan

ojjjjjjjjj vilka hetingar spec FRIDA & MALIN!!!!

gud vad brun du var malin, ge mig ditt skin ;) haha.saknar dig mallan :) 'älskar dig syrran :) <3

2008-06-24 @ 20:43:41
URL: http://alltidjossan.blogg.se/
Postat av: maria

Så underbart det ser ut :) Turkiet är så härligt !

2008-06-25 @ 20:13:54
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0