Hejdå Sverige

Nu är det cirka 6 och en halv timma kvar till taxin kommer och hämtar oss.
Planet går om cirkus 8 och en halv timma.
Jag har inte riktigt förstått att vi ska åka, det förstår jag när vi sitter på terminalen.

Resväskorna är packade och jag är packad..haha nädå har bara druckit 3 cider.
Kommer sakna några här hemma men snart är jag tillbaka.

Nu ska adresslistorna skrivas å sen ska vi krypa ner och sova.
Klockan kommer ringa 04:00 i morgon.

Kommer bli så kul när vi åker hem från Arlanda sen. Taxin kommer och möter oss när vi kommer ut från terminalen med ett skylt där det står "järngänget"..haha klockrent. Det är ju vi 4 som är järngänget.

Men nu ska vi ta och krypa ner i sängen/soffan.
Kommer ta massa bilder så ni får se sen.
Kommer eventuellt skriva ett litet blogginlägg där nere men vi får se om vi hittar något ställe att logga in på.

Ha det så underbart här i Sverige, ni kommer ju få minst lika fint väder som oss.
pussar och kramar

Turkey here we come

Kommentarer
Postat av: Alexdinpoik

din sida är nästan lika fin som min

2008-06-10 @ 15:58:40
URL: http://alexdinpoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0