Från feber till rethosta


Igår hade man en lättare feber. På morgonen visade det 37.8 sen på eftermiddagen var det 37.4.
Åkte till Jessica och grattade henne och hon blev glad för det hon fick.
Det var ett Betty Boop badlakan, jättefint.

Idag var första arbetsdagen efter min semester.
Vi var en man/kvinna för mycket så vi hade en mycket lugn dag,
Jag fick sluta 1,5 timmar tidigare än vad jag skulle ha slutat Kändes som en bra start på arbetsveckan.

Har försökt byta bort min helg också som jag jobbar..
Visade sig att jag jobbade hela helgen.
Än så länge har jag blivit av med lördagen och halva söndagen så nu hoppas jag att nån kan ta den sista halvan.

Man kanske ska ta och lägga sig tidigt ikväll igen så man kanske blir frisk nån gång.
Ska ju upp och jobba i morgonbitti igen.

Puss och kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej vad jobbigt! :S

Ja verkligen skönt att slippa skolan, sista veckorna höll jag på att få panik. Men snackade med en kompis och det känns som en evighet till slutet med bara några veckor kvar men sen känns det som allt gick SÅ snabbt. eller vad tyckte du?

Det är väl den frågan man får när man tar studenten. Jag ska jobba, i alla fall ett år. Sen ska jag nog plugga vidare. Men eftersom jag inte vet med vad så är det lika bra med en paus. Så man återfår lite motivation. Ska du plugga vidare någonting?

Tack :) Var lite för gott, rullar till jobbet imorron haha.

Tack så mycket sötnos!

Kram

2008-06-24 @ 21:41:05
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dricka varmt vatten med honung, Fisherman's friend (läskig smak men funkar perfa!!) eller lakrits. Drick mycket!!

Men verkligen, gick snabbt!

Vet att du jobbar nu men funderar lite kanske? Foto, det vill jag också gå någon kurs tror jag. Foto & konst.

Jo det känns så, skönt med en paus & jobba lite. Men man vill inte vänta för länge heller innan man pluggar vidare. Kändes helt sjukt på min student att snacka med min bästa kompis, hon pluggar medicin på Cambridge i England. Snacka om att ha målen klara för sig. Och sen min pojkvän som satsar stenhårt på fotbollen och också är helt säker. Jag känner mig lite lost.

Haha nej kanske inte rullar men.. :P

Ville verkligen mörda hans tv-spel. Hans stora kärlek, jag är nog lite avis haha.

Kramar

2008-06-25 @ 01:55:14
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag förstår det, så jobbigt! Men det är mina bästa tips, just for you :)

Nej kanske inte är drömmen?

Eller hur? Känns som att de alltid vetat vad de vill & lite avis är jag för jag är sjukt förvirrad haha.

Skönt att jag har dig då!

Tack :)

Kram

2008-06-25 @ 10:51:14
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0