Förlåt mig vännen



Jag vet inte vad jag har gjort men känns som jag inte har stått vid min väns sida när hon  har behövt mig.
Känns som om hon inte är så glad på mig, men jag visste inte att det var så jobbigt som jag har märkt att det är nu.
Jag vet inte vad jag ska göra, såg ditt inlägg igår i ett hast och tänkte ringa när jag kom hem men det blev tyvärr inte så men jag skulle ha ringt idag istället fast då visade det sig att du jobbar. Vi kan höras om du vill prata, vill inte att du är besviken/arg på mig.
Jag finns här det hoppas jag att du vet.
Det jag vill säga också är att jag tycker inte att du har gjort fel, alla går vi igenom detta, jag vet att det är jobbigt men som sagt så jag visste inte att det var så jobbigt.
Jag hoppas du kan förlåta mig.
Pussar

 
Tycker om dig vännen!
(ps. jag är inte med barn, kan se ut så på denna bild men jag är inte det)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt bild på dig & din kompis. Lika fin som alltid gumman.

Men vad tråkigt för din pappa men måste ha varit skönt med familjen där i alla fall.

Men det är skönt med lite mix där eller? Lite tur i varje del ibland.

Ja Spanien vann, härligt!

Min dag har varit bra men så sjukt trött just nu. Har ångest att gå tillbaka till jobbet imorgon, tjejerna & killarna är så härliga men har en sånn äckel gubbe som vi typ kräks över.

Usch vad trist! :S Krya på dig ordentligt nu.

Kramar

2008-06-30 @ 21:44:46
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0