Sorry vänner

Här var det ett tag sen jag skrev märker jag..
Vad har hänt då?
Jadu inte mycket som alltid..
Jag å Frida har varit i Solna Centrum och shoppat lite...
Jag har för det mesta varit hos Frida å umgåtts..
Vi hade middag för nån dag sen å badade lite.

Jag har jobbat hela helgen, igår grillade jag med brorsan och min kusin.
Idag har jag jobbat igen och efter jobbet börnade jag till Ekerö för att gratta min kusins sambo som fyllde år.

Nu sitter jag ju här...
Här gör jag inte mycket...är hemma själv, har varit det ett tag nu..
Kollar just nu på tv, ska nog fixa lite här hemma så det ser bra ut till mor å far kommer hem.
Hoppas att allt är bra..
Juste måste ge kycklingarna mat och vatten också =)

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0