Nyklippt tapet

Idag har jag jobbat, slutade lite tidigare så jag hann att njuta lite i solen.
Efter en vilopaus i solen åkte jag vidare till frisören.
Har klipt mig idag, ni kanske får en bild senare, vi får se hur pigg jag är på att ta kort =)

Idag har jag fått nya tapeter ocskå =)
Det är riktigt fint i mitt hus nu.
Nu ska jag bara gå igenom kläder, papper å andra prylar innan jag flyttar in dit igen.
Där kommer ni få se bild när jag har tagit in lite möbler.

Äntligen är man ledig i morgon ska bli riktigt skönt.
Undrar vad man ska göra bara.
Om det är fint väder så ska jag njuta av det fina vädret annars får jag kolla igenom det som ska sparas, slängas, säljas.

Nu ska jag kolla lite på tv.
Saknar min vän
 älskar dig gumman

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det tycker jag absolut att du ska göra!!

Kvällarna på sommaren är ofta riktigt härliga, mys att sitta ute!

Det låter bra men visst är det skittråkigt att jobba när man vet att soltimmarna blir färre. Men jobba måste man ju göra!

Slänga sopor kanske inte är det roligaste att göra i solskenet heller. Kan jag tänka mig.

Söt bild på er. Sov gott snäckan.

Puss och kram

2008-07-30 @ 00:51:54
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0