kärleksbrev

Hahah måste bara berätta en sak..
Städade ju lite i mitt rum i lådor, skåp etc.
Hittade ett kärleksbrev jag skrev till min pappa när jag avr väldigt liten.
Där det stod:

jag har blivit kär i dig pappa-farsan för jag tycker du är så värchta snygg. Jag vill gifta mej med dig och jag vill vara kär i dig.

vill du jifta dig med mig?

vill du vara kär i mig?

tycker du ja är så värsasnygg?

Svara och det är till mig Malin

Fick ett svart på baksidan där det står:
1) Jag vill gärna gifta mig med dig! Men jag måste fråga mamma först om jag kan ha 2 st fruar.
2) Jag vill gärna vara kär i dig.
3) Jag tycker du är värsasnygg


haha ibland är man för söt när man är liten.
Alla har vi varit barn =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att hitta sånt!!

Ja det ska bli underbart.

24? Så han är 84:a? Bästa årgången kan jag lova. En kille som bjuder är alltid bra, lite halvt gammeldags är aldrig fel. Omtänksam är ännu bättre. Det ska dem vara och det förtjänar du. Det är verkligen så de ska vara.

Mat är verkligen inte fel! Men nu snurrar skallen på mig... tjejkvällar där man ska dränka sorgerna i vodka är sällan bra idéer. Men jag har nog aldrig varit mer glad över min pojkvän.

Puss&Kram

2008-07-23 @ 23:12:50
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mycket fin årgång :)

Man tackar.. söt mot de söta.

Eller hur? Det är så patetiskt, åker han iväg ett par mil för att jobba tre veckor. Och då vågar han sig på att flirta med henne etc sen när han åker hem avslutar han som sista sms med "ska hem till min sambo". Uppenbarligen bara för att tala om för henne att det var slut med deras fling där för han skulle hem till verkligheten. Killar är idioter. Eller i alla fall många av dem. Jo det är svårt att inte vara ledsen.

Vad ska du hitta på idag då?

Puss och Kram

2008-07-24 @ 10:52:32
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo man blir sjukt irriterad på sånna killar. Hörde från en kompis nu att han är tillbaka i Åhus. Kanske sambon fick höra talas om hans påhitt i sommar? Jag vet inte.

Haha skit & bedrägeri, bra beskrivning!!

Ligger också hemma vid poolen, ibland kommer man smygande tillbaka till mamma och pappa. Typ när solen kikar fram :) Nej men..

Inte så mycket. Lite sliten efter allt som hänt den senaste tiden så jag bara slappar.

Tack gumman.

Puss och kram

2008-07-25 @ 16:26:14
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0