hahaha

Det var en äldre man som ringde hem till oss nyss..
Frågade efter min pappas (elller hans namn) men han är ju på semester.
Sen frågar han om pappa har gått i nån skola i bromma..
Men det har han nog inte, han är ju uppvuxen i sollentuna så då har han ju antagligen gått där.
Men mannen i telefonen förstod att det var fel man vi pratade om..
Å så avslutade han samtalet att det var trevligt att prata med mig å han tyckte jagvar trevlig å han önskade mig en trevlig kväll..
hehe lite skoj var det =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo man vänjer ju sig snabbt ändå.

Det är bra med frisörer man kan möta halvvägs. De vet vad som passar & vad man gillar. Ger tips & idéer samt frågar vad man själv tycker och så blir det lite mittemellan.

Det vet jag, du är för go! :)

Allt bra med dig annars då? Händer i veckan?

Kramar

2008-07-14 @ 12:43:58
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bilbingo? Aldrig gjort det faktiskt så jag vet inte riktigt hur det funkar. vinna? allting där man vinner är ju roligt haha ;)

ah, jag borde också rensa ser ut som bomben slagit ner här hemma. jag har inte varit här & killen är inte direkt huslig av sig.

mys att träffa bästa vännen, ska försöka ta mig till malmö snart & träffa min. hon har hemma från englad ett par månader. vad ska ni göra då?

jag ska jobba & sen blir det nog mest lugnt. johan börjar träna igen idag.

åh tack gumman.

puss och kram

2008-07-15 @ 07:01:52
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0