Grillat bröllop

Idag firar mina föräldrar 29 årig bröllopsdag...så mysigt.
Inte många som hållit ihop så länge men är glad för deras skull.

Idag har man jobbat. Jag å Vanessa blev klara tidigt så jag "rullade tummarna" i nån timma..eller nja jag skrev av lite svinn som man inte hinner med annars. Man får passa på när man får tid över.

Ikväll har vi grillat gott..
vi åt nån skaldjurspaté till varmrätt med rostat bröd samt champagne sen åt vi Flintastek med färskpotatis och tzatziki till varmrätt, mums så gott.

Nu är jag mätt och belåten.
Nu ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt.
Ska upp å jobba klockan 7 i morgon igen
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stort grattis till dina föräldrar!

Ja det är ju det.

Det hade ju varit mysigt bröllopp är aldrig fel. Alltid lika fint, sitter man där och lipar haha.

Då är vi precis likadana där, älskar fixa nytt med mitt hår. Kommer ihåg när jag hade riktigt långt hår och klippte av det till axlarna. Säker 30 centimeter min kompis tappade hakan haha. Men det är ju så kul att testa lite.

Kram

2008-07-08 @ 17:53:36
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0