Funderar

Känns som om jag har funderat massor nu dom senaste dagarna.
Försöka komma på vad jag vill göra, veta vad/hur jag känner, har jag det bra, vad vill jag plugga om jag nu ska plugga?
Ja det har kommit upp massa imitt huvud just nu känns det som.

Idag har jag jobbat, var själv på grönt. Sommarschemat har börjat så då är man själv på tisdagar å torsdagar.
Blir lite mycket att göra men det blev bra tillslut.

Allt känns bättre med min vän nu.
Vi har pratat och rätt ut allt.
Så nu känns det bättre tycker jag.
Hoppas allt går bra i morgon gumman.


Tänker tillbaka till helgen som var.

Puss på er alla läsare

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag kan tänka mig att det är lättare hänt då.

Det är klart, kärlek är ju ändå mycket mysigare än vinna på spel.. eller i alla fall när killarna inte är idioter :P

Verkligen duktiga.

Nej han gör oss inte illa men han är så fruktansvärt äcklig & otrevlig att man blir galen. Skäller ut barn som är kanske 10 år och jobbar som funktionärer. Pinsamt med sånna vuxna människor.

Men vad skönt att det börjar släppa.

Kramar

2008-07-02 @ 21:57:25
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0