Bara massa jobb

Ikväll blir man hemma.
Ska jobba klockan 7 i morgon så man kan inte gå ut ikväll, min kropp kommer säga ifrån.
Frida får gå ut istället för mig å parta loss..Hoppas ni får det kul gumman!

En sak som är irriterande är att jag skulle få en långehlg ledigt i sommar men jag har då inte sett nåt.
Var ledig hela helgen förra helgen å det är som en vanlig ledig helg för mig.
Nu visar det sig också att jag kommer jobba nån gång varje helg fram till min semester vecka 35.
Kommer även jobba hela helgen innan semestern vilken känns tråkigt.
Aja kanske kan byta lite =)

Idag på jobbet så brände jag mig på ugnen när jag bakade bröd.
Har ett märke som en triangel å den gör småont när man kommer åt det.
Jag skulle sätta in en plåt med baguetter då en baguette föll i ugnen å jag skulle plocka upp den, tänkte att plåten var varm (vilken den inte var) så jag brände mig på annat ställe i ugnen istället, bra att tänka ordentligt innan man gör nåt.

Vi får se vad som mer händer i helgen.
Kanske träffar jag nån eller kanske inte, vi får se vad som händer.

Puss på er alla goa människor


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du göra under semestern då gumman?

Jadu jag vet inte vad han ska hitta på. Idag var han tydligen på liseberg med den här Jennie, skickade ett sms idag. Hur trög får man bli?

Verkligen. Har legat vid poolen idag igen. Så skönt!

Puss och Kram

2008-07-26 @ 22:35:17
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja njuta av det fina vädret är inte fy skam. Ska jag göra idag. Hoppas på en fin dag & en härlig fotbollskväll på IP.

Blä för att jobba när solen skiner. Var smått sur när vi jobbade precis vid stranden men satt inne och tittade ut.

Ha en fin dag snuttan.

Puss och Kram

2008-07-28 @ 08:58:50
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0