Välkomen till tonåren

Idag fyller mitt ena kusinbarn år..Hon är även min "lillasyster"...eller inte men det känns som min lillasyster...
Enda sen om föddes har hon å jag varit som syskon...
Jag var alltid den som skulle vara med henne...tyckte verkligen inte om när hon skulle sova middag...
Men nu ahr lilla tjejen blivit stor..
Hon fyller 13 år idag..GRATTIS...
Hon har kommit upp i tonåren nu..
Handlade present till henne idag...men nu är jag lite osäker på om hon gillar det men det går att byta :D

Skulle ha åkt till henne idag hade jag tänkt..
Hon skulle sluta skolan efter halv två eller så...då tänkte jag passa på att åka dit en sväng för jag hinne rinte åka dit på söndag då hon ska fira med släkten.
Hon sa till och med till mig att jag kunde komma på torsdag istället...
För hon tycker att jag aldrig kan komma på hennes födelsedag...antingen är det jobb eller fotboll...
Det var därför jag hade tänkt att åka idag..
Ringer henne till mobilen men får inget svar...ringer hem till henne å då svarar brorsan å han vet inte avrt hon är..
Testar mobilen igen ex antal gånger men inget svar...då åker jag hem igen (var å handlade)
Sen när jag har kommit hem ringer hon å säger att hon är hos en kompis..

Då fick hon nästan skylla sig själv att jag inte kom...å hon klagar på att jag inte kommer...(=

Aja..hoppas ni andra haft en bra dag
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0