Sjung å va glá

Som ni vet så har jag julstädat idag...eller rättare sagt städat bort julen...
Har även kollat på en del Heroes avsnitt som jag verkligen fastnar för...
Vill att nya avsnitten ska börja...

Cyle kommer om bara 6 dagar..eller 5 dagar å 16,5 timmar...
Då ska man sova i stan med andra ord..
Jag längtar såå efter honom,...
Han har varit bort alltför länge...å när han kommer tillbaka så kanske han inte är här så ofta heller..
Ingen av oss vet det än..men det återstår att se hur många jobb han får utomlands..jag hoppas på väldigt få..

Har nyligen tränat i två timmar..
Haft en ganska kul träning...spelade massor å sen gjorde vi nån hinderbana..

Jag säger som Frida, jag förstår inte hur vissa tänker.
Saknar mina älsklingar
Cyle
Frida
Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0