Nu kommer fredagsfräckisen

En kille kommer hem sent på kvällen och kans fru frågar:

- Var i helvete har du varit någonstans?

- Jag har varit och tatuerat mig, svarar mannen.

- Jaså , vad har du tatuerat då för något? frågar frun.

- Jag har gjort en tusenlapp på snoppen, svarar mannen.

- Varför en tusenlapp och varför på snoppen? frågar frun.

- För det första så gillar jag att se mina pengar växa.
För det andra så är det kul att sätta sprätt på slantarna iblnad.
Och för det tredje, istället för att du springer på stan och shoppar är det bättre att du är hemma och suger på pengarna!

Om ni väntar en liten stund till så kanske jag är snäll och ger er en till.
Men det får vi se..
vill gärna ha lite respons från er om vad ni tycker.
Kramar i mängder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0