Mötet igår

Igår åkte jag in till stan för att träffa honom ändå.
När jag väl kom till östra så såg jag inte honom där utanför...tänkte inte så långt på att gå in och kolla.
Gik direkt mot hans lägenhet.
Ringde några samtal men fick inget svar, började bli orolig.
Rinde Frida å hon bad Micke ringa, sen ringde jag Helene å hon ringde också.
Efter en kvart 20 minuter så går jag tillbaka till Östra för att se om han kanske sitter där...
då sitter han där snällt och väntar.

Han var så orloig att jag hatade honom samt att min familj gjorde det..
Jag kan inte hata honom, hata är ett starkt ord.
Mina föräldrar hatar honom verkligen inte.
Det var inte så jobbigt att träffas...han berättade att han visste inte vad han kände, han ville heller inte att jag skulle få falska förhopningar, sen åker han ju i Juni å han vet typ att det kommer kännas värre för mig om han hade gjort slut då. Men om han ändå inte är säker så har han gjort rätt, sen sa han att jag är värd en mycket bättre kille, han syftar då på en kille som har mer tid för mig m.m.
Vi kommer nog bli bra vänner ändå men just nu känns det lite tomt..
Sov halvbra inatt men det är så det ska vara...

Jag får försöka att inte tänka på det för mycket, ska nog hälsa på Frida på jobbet å sen kanske jag umgås med henne å Micke ikväll..

ha en toppendag
pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0