Idioter

Säger bara det...
vad har vissa för liv?...

Å till er som är kassörskor/kassörer...
Om det skulle vara så att någon betalar med kort å har ej kod...
Ta då både legitimation och kortet...
jämför om det står samma namn på betalkortet som på legget..
Det kan finnas dom som säger att "jag har ingen kod här får du mitt legg"
Det kan vara några som har snott kortet från nån annan å bara vill ta ut en massa pengar...

Jag förstår inte...varför snor man någon annans kort å snor pengar..
om man nu är så kåt på pengar kan man väl skaffa sig ett jobb...å jobba hela tiden...
Fast det är väl bara lata jävlar som snor pengar från andra..å låter dom må dåligt istället...

Tänk efter vad ni gör ni som snor betalkort å andra grjejer...vad tänker ni med?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej hej
Hänt nått speciellt på jobbet? tänkte på inlägget.. jag betalar inte med mitt kort när jag handlar, jag har toddes hihi men det vet ju han, så jag får det =) kram kram

2008-01-23 @ 21:10:29
URL: http://emiliasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0