Grammis

Idag har man jobbat å haft det bra..
har varit ovanligt glad idag..
Bara en vacka kvar sen är Cyle tillbaka :D
Kan inte sluta vänta nu....
Så om en vecka denna tid är jag inne i stan å sover..

Nu när han kommer tillbaka också så visar det sig att han ev kommer åka till olika länder..
Han ska tydligen vara nån säljare för Paynova å då åker han ut på arbeten som är i andra länder om företaget säger att han ska åka..
Han kan vara borta i kanske två veckor..eller kanske bara en vecka eller en dag..man har ingen aning..
Jag hoppas bara att han slipper åka så mycket för nu vill jag umgås med honom...

Ikväll har man kollat på Grammisgalan...Salem al Fakir fick ganska många grammisar....4 stycken tror jag närmare bestämt.
Tycker om hans låt "Die for you"

Nej nu ropar nog sängen..
är ganska trött..
Men vi hörs i morgon
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0