Frysta hallon så gott

Nu ska jag ta min kropp och mig själv till mitt lilla hus och vidare ner i sängen..
Först ska jag bara äta lite frysta hallon..eller dom är kanske inte så frysta längre för jag har haft dom framme ett tag..Men jag tycker verkligen om Hallon...
Sen ska jag försöka sova om jag inte tänker på Cyle för mycket...
Han kommer om cirkus 16 timmar...lite till kanske..

Men först ska jag jobba...
Slutar klockan 16..sen bär det va hemmåt å då ska man ta sig en snabbdusch å byta om till andra kläder än ICA kläderna.
Sen åker man kommunalt till stan..
Måste lära mig att hitta till Vasastan..men det kan väl inte vara så svårt..

Hoppas ni får en bra dag i morgon..
själv kommer jag säkert vara irriterande för Jessica, hon kommer ju be mig hålla tyst eler nåt..jag lär gå på jobbet å vara jätteglad å bara prata om min pojke hela tiden...men vi får se hur det blir.

Pussar å kramar
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Härligt! :) Hoppas du får det underbart mysigt med din Cyle. Du som längtat efter honom så! :D

Ok angående annat, Jag jobbar inte mindre, :p Känns bara som vi inte ses längre på jobbet som vi gjorde förrut. Hehe. Men imorrn kanske vi ses en snabbis innan du åker från jobbet. Ha det bäst Malin!
Kramar!

2008-01-16 @ 00:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0