En dag känner jag nån som står där..

Just nu kollar jag å mor på Guldbaggegalan..
En vacker dag kommer jag säkert sitta där inne å se nån nära vän vara med där å vinna pris..
Eller vem vet...jag kanske är en utav dom?...

Idag efter jobbet rensade jag lite ur min ena garderob...å där hittade man sin gamla mobil...
det var ganska kul att läsa gamla sms...
det var t.ex från Cyle där det stod typ "ooh, I didn't remeber you where here, I where too drunk"..
Det var en kväll då jag, Frida, Micke å Cyle var ute å Frida å jag åkte hem efter ett tag å Cyle hade inte kommit ihåg att vi var där hahahhaha...
Sen läste jag ett annat som jag blev glad av där det stod något i stil med " You are the first girl I really like here since I come here"...
Bara kul att läsa sånna meddelanden....

Nej nu ska jag se klart på Baggegalan...
ha det toppen
pussar å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0