ännu en dag

Nu har ännu en dag gått..
I början kändes det väl halvbra...men nu känns det bättre.
Har träffat Frida en liten stund å så..
Sov lite på dan för jag sov inte så mycket i natt..
Desvärre kommer jag ha svårt at somna nu inatt..

Ikväll var man hemma med familjen, mor, far å bror å kollade på film...
Vi såg Min stora kärlek...den är ganska kul faktiskt..

Skulle vara mysigt om man hade nån att mysa med men så är inte fallet..
Det kommer en vacker dag får jag hoppas...
jag visste att den här dan skulle komma...men trodde att det inte skulle hända nu..
men men livet går vidare....
Lite svårt att inse det nu bara men jag gör mitt bästa..

Träning i morgon som gäller..eller först träffa Frida efter hennes jobb..

Men nu är det snart för sängen...
hoppas ni haft en bra dag...

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0