älskar denna...

Frida hann att lägga ut den före mig men jag måste bara lägga ut den jag också..
Jag och mamma skrattar när vi ser den...
Det är en mycket rolig reklam...



I morgon fyller mitt underbara kusinbarn 13 år..
Ska hitta något till henne...
Kanske åker dit en snabbis efter hon slutar skolan..
Sen måste jag tyvärr på möte på kvällen...
Några från styrelsen ska komma å prata..
Jag är också med i styrelsen men jag har inte fått reda på allt dom ska meddela i morgon...det är bara för att deras grej inte var klar då..(det handlar om tre personer tror jag)
De tre personerna har suttit å tänkt på hur laget kommer att se ut, å vem som kommer vara huvudtränare å så..
Förhoppningsvis är de klara nu..

Hoppas ni haft en bra dag.
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0