8 månader å singel...

Idag skulle ni igentligen ha fått läsa en fredagsfräckis men så är inte fallet idag..
jag hoppas att ni kan förlåta mig när ni läser detta..

Idag har jag och Cyle varit tillsammans i 8 månader...
Jag var så glad på jobbet å jag hade planerat att vara med honom hela helgen..
Var glad tills jag kom hem då jag skriver lite med han på msn..

M a l i n säger:

what are your other plans for the weekend?

sipe16 säger:

hmm probably some xbox and a bit of work

M a l i n säger:

ok

M a l i n säger:

and a bit of me

sipe16 säger:

hehe

M a l i n säger:

or?

sipe16 säger:

malin... i've really been thinking a lot the last couple of months... and i really didn't want to say this over msn... but i kindof just want to be friends :/

Det där tog hårt på mitt hjärta...
Han vill nu träffas å prata men jag vet inte om jag kan det just nu...men jag måste ju få veta vad det är..
visst det har en anledning att göra med att han kommer från USA och kanske åker dit för gott i slutet på Juni...
Han har känt att jag är kär å han har börjat tänka dom senaste veckorna på att göra slut...

Fick lite senare i vårat samtal detta

it's really important that you know that there's nothing that you did wrong, you're a great (too great ) of a girlfriend, and i'm very thankful for everything that you and your family have done for me.. made me feel like part of a family

Vi som skulle ha gått ut ikväll..
han säger dock att jag får gärna komma med ändå eftersom han måste prata med mig...
men som sagt jag har inte så stor lust nu...

Måste bara tacka min älskade Frida föra tt hon finns...
utan henne hade jag inte klarat mig..
Tack för att du alltid ställer upp...


Många kramar från en mycket ledsen Malin


Kommentarer
Postat av: Frida

älskar dig gumman!

2008-01-18 @ 19:17:33
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Cicci

Gumman Jag är jättelessen för din skull =(
Men Cyle går miste om en toppentjej, det kommer han att ångra en vacker dag.. Massor av kramar till dig gumman.

2008-01-18 @ 22:18:52
URL: http://emiliasmamma.blogg.se
Postat av: Izza

Super kramar på dig vännen.

2008-01-18 @ 22:40:02
URL: http://mizzizza.blogg.se
Postat av: Mamma 2

Vi tänker på dej. det vet du. Mamma 2 och Pappa 2

2008-01-19 @ 00:14:53
Postat av: Malin

Tack föräldrar, jag vet att ni finns där.
Kanske ses idag..
kramar

2008-01-19 @ 10:37:48
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0