Vill du gifta dig med mig?

Idag är det ju skottdagen...
jag ahr jobbat...varit småtråkigt på jobbet men ändå kul...
det tråkiga var väl att jag bara fick ta han om alla äpplen...kändes som om jag inte hann med det andra, Jessica gjorde så jag fick ta alla äpplen haha...
Men det roliga har väl varit...hmm jadu oftast att det är hyfsat kul att jobba...speciellt när man är med Jessica =)

Som jag sa tidigare...det är ju skottdagen idag och då är det dags för oss tjejer/kvinnor att fria för männen...
Men jag har ju ingen att fria till så jag får väl gå ut på krogen ikväll å fira tll nån där haha
Eller jag "friade" till Jessica =) haha
Någon utav er som har friat idag?

Snart ska vi äta...sen ska jag ta mina grejer hem till Frida å vi ska göra oss iordning för party party...
Gud vad jag har längtat till denna dag...
Hoppas ni haft en bra dag..

pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0