Vad är det för fel på vissa?

Kom hem från jobbet runt 16:30 idag...
gick upp å la mig framför tv:n...
Var så himla trött så jag somnade väl i dryga 45 minuter...
Det var så skönt...men nu kommer det betyda att jag kommer ha problem att somna ikväll när jag väl ska sova..
Men får göra mitt bästa utav situationen...
Ska upp tidigt i morgon igen...

Nu tänkte jag kolla på The Holiday...
Ser just nu reklamfilmen innan å då visas Mr Bean...hahah den måste jag se...älskar den gubben...

Läste tidningen idag..
Det har väl blivit en ny "Madelene"...
Det är en liten tjej Alicia som har varit borta i 8 månader..
Jag fattar inte hur man kan röva bort en stackars liten...eller hur man kan röva bort nån utav huvudtaget...
vad är det för fel på människor?...

" För åtta månader sedan vinkade Maria adjö till sin dotter Alicia, 6.

I två veckor skulle hon semestra med sin pappa.

Men hon kom aldrig tillbaka - nu är hon efterlyst i hela världen"

Stackars mamman säger jag bara...


Nu ska jag kolla på min film...
Ha det toppen
pussar å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0