Stor dag

I morgon är det en "stor dag"...inte för alla kanske...
Det är ju som sagt alla hjärtans <3 dag..
Jag är singel detta år också...när ska man hitta någon att dela sin kärlek med på denna dag?...
Den dagen kommer nån vacker dag...
Men nu har jag lyckas att bli singel lagom till den dagen hahaha =)
I morgon ska man klippa sig...vet inte hur jag vill ha det denna gång..
Vet inte om jag ska fortsätta ha det långt eller om det blir kort...
Vi får se vad min frisör säger om hon har tänkt ut något =)

På eftermiddagen ska jag och Chrisse Bowla...
Jag kommer ju vinna =) (eller inte, om han snackar om att han har bowlat...) men jag ska göra mitt bästa...han kanske har tappat glöden :)

Nej nu ska jag snart äta...
Idag fyller också en utav mina vänner år...eller man kan säga att han är min bästa killkompis...
Han fyller så gott som 20 år =)...Stor dag...
Ett STORT GRATTIS Ludwig...
Vi måste ses nån dag =)

Ha det toppen gott folk
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0