Osäker...

Usch...jag har tråååkigt idag...
har nyligen sett Madagaskar...den var kul =)
Pratade med min bror i telefonen tidigare idag och han har fått hem katten nu som är 17 veckor..:)
Tydligen så är katten lite smårädd och Niclas frågade om jag kanske skulle hälsa på den...
Jag funderar på det men vetinte riktigt...

Får se om man hör något från nån idag..
Grejen är att ingen av oss vet riktigt vad vi vill...så kanske bäst att ta det lite lugnt..

Nu ska jag titta till hönsen och se till så att dom mår bra..
Det är mamma och jag som får dela på det ansvaret nu när pappa är i Nice (Frankrike)


Ha det toppen...
nu ska jag hem till familjen 2 för att hjälpa "syster"
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0