Måttligt tråkigt...

Mötet igår gick bra...
vi såg på film och sen gick vi och åt i Gallerian..
Det var trevligt...
Åkte sedan hem, träningen kallade..

Idag har man jobbat...var skittrött i morse...
Det gick väl bra på jobbet...
Jag å Jessica stressar in i det sista..jag fattar inte att vi två lyckas ta så lång tid på mig..
Jessica snackar om att jag segar...men jag vet inte..hon är nog inte så mkt snabbare ändå..visst jag är långsam men jag gör saker och ting noga å jag gör det i min takt...
Men jag ska försöka bättre på mig så man slipper att stressa =)

Nu sitter jag här hemma..
Mamma har tjejmiddag..
fast middagen har inte börjat än å jag är hungrig..
Min flirt pluggar för fullt ikväll så han kan jag inte träffa..
Någon som vill hitta på något skoj?...jag är ledig i morgon...

Pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0