Hur kramas man?

Idag har man varit och hälsat på några av mina kusiner..
Samt blev det några kusinbarn också...
Men den äldsta var inte hemma...Hon som brukar klaga på att jag aldrig kan komma när nån firas osv...nu var jag ju där å hon var inte hemma =)
Fast jag å bror åkte bara dit ändå för att ha nåt att göra :)

Senare på dagen åkte vi och bobaderade hemma hos Terran :)
Hon fyller år i morgon så vi grattade henne ikväll istället...
Hon fick många fina presenter...
Sen råkade hon få en halvt bruten fot utav mig när hon skulle krama mig haha..
då kan man fråga sig hur vi kramar varandra =)

Men hade en trevlig dag iaf =)

I morgon är det dags för jobb igen..
Hoppas ni andra också har haft en bra dag..
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0