Grattis Mamma2

Idag fyller mamma två år =)
Var där en snabbis...fast då hjälpte jag Marie...men lämnade en liten hälsning till "mamsen"...
Du kan få en teckning från mig också om du vill =)
är det något speciellt du vill att jag ska rita? =)




Har nyligen kommit hem från träningen...
Det gick bra...jag tycker alla var riktigt bra idag..
Nu är vi taggade inför nästa cup..

Nu ska jag se fram emot denna helg...jobb jobb å jobb..




Var och besökte brorsan idag också..
skulle hälsa på hans lille katt som är 17 veckor...
men när jag väl kommer dit så ser jag ingen katt...
Ringer bror å hör om han ska komma hem snart för jag hittar ingen katt..men fick svaret att katten är rädd och han gömmer sig säkert nån stans...
Jag letar under sängar å soffor lite över allt kan man säga..men hittar ingen..
Bror kommer hem å vi letar ännu mer men hittar ingen...
När vi kollar på tv säger han att katten har ju ätit under dagen iaf..men jag började tvivla på att han hade blivit schizofren....men sen när jag gick så ropar han på mig å då har han hittat katten...den låg i en låda...så sött..
Vi som höll på att bli oroliga att katten avr borta...
Men nu kanske jag besöker bror lite oftare :)


Ha det toppen
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0