Dubbat Top model

Idag har det varit en vanlig arbetsdag..
Jessica har kommit tillbaka från sjukstugan..
Dessvärre låter hon inte helt frisk men men förhoppningsvis smittar hon inte..
Men det märks att hon är tillbaka...ska gnällas hit å dit...å det är ju bara jag som får höra det känns det som..
Men jag säger till henne :)..klagar alltid på att hon gnäller hehe =)

Razzmus och Flisan har inte blivit vänner än..
Men dom har närmat sig varandra nu..
Dom var nära på att röra varandra men Flisan "fegisen" bara går iväg...å när Razzmus närmar sig så morrar hon...låter nästan som en bil står utanför och brummar...
Men det tar väl några dagar innnan dom lär känna varandra..

Ikväll är det Top model..
måste bara se.. =)
Har blivit erbjuden att åka till stan å träffa någon men jag vill inte åka in själv på kvällen...
Får kanske bli på fredag =)

När det bara är 30 min kvar på topmodel så går Dubbat på tv...svt 1..ett ganska kul program ändå..
Har svårt att bestämma mig för vad jag ska kolla på men det får nog bli top model å sen kanske man spelar in dubbat :P

Nu ska jag dra mig till tv:n igen...samt mysa lite med Razzmus =)

ha en toppenkväll
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0