Nu är det slut

Nu är Idol slut.
Blev lite vått i ögonen här hemma =)
Tyckte att både Alice och Kevin var bra så spelade inte så stor roll om vem som vann,men Kevin har varit riktigt bra rakt igenom.

I morgon ska jag, mor, far och en till se the Producers på China teatern.
Ska bli kul. Vi fick biljetter igår så det var ju kul.
Kan ju nästan åka med Ola Forssmed hem för jag ska till samma ställe som honom.
Jag ska nämligen ta hand om Jessicas katter fram till tisdag.
Hon ska se Coldplay i London...=)

Nu är det sängdags.
I morgon kanske man ska kolla på nya glasögon...vi får se.

puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag missade finalen igår när jag jobbade, får se reprisen. Inte lika roligt dock!



Nej vad gulligt. Han måste ju svara på det där!!

Hehe nej han är så sjukt duktig våran kock.

Ja han är bra söt min karl, tur jag har honom.

Inte provat White Lady, får undersöka den saken :P

Vad roligt med teater! :) Åh jag måste verkligen fixa det sista på måndag.. jobbar hela helgen.

Det är inte alltid lätt det där med klappar ju.

Jag ska jobba ikväll/natt + imorgon. Sen efter jobbet imorgon ska jag kolla luciatåg i stallet.

Puss&Kram

2008-12-13 @ 16:02:46
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yes jag vet vem som vann, inte helt oväntat. Men men.. tjänade ju en massa pengar istället :P



Han vet kanske inte riktigt hur han ska göra heller, killar är blygare och fegare än man tror faktiskt. Johan var inget lätt match heller :P Ja det tycker jag du ska göra, irl är alltid bäst faktiskt. Man är super nervös innan man fått det gjort men det kommer gå bra ska du se. Jag fick ju som sagt leta rätt på min man och sen komma och kolla en match han spelade, sen prata med honom själv. Var så trött på honom då för vi hade ätit lunch på samma restaurang, suttit brevid varandra. Johan satt liksom och sände små ledtrådar till mig om vem han var.. sen fick jag ju göra min lilla research och typ hitta honom. Så märkte jag att han spelade i Maif, där min kompis pojkvän också spelade. Så det var bara att köra ner till Hällevik och kolla en match och sen få kontakt med honom efteråt.. han blev så jäkla generad men det var ändå du vet, "jaha så du förstod vad jag menade". Killar är magiska på att skicka krypiska och fega små meddelanden, allt för att vi ska ta första steget. Dom vågar ju inte :P Och där fick du nog världens längsta kommentar hehe.



Nej det är inte lätt det där med julklappar alltså. Ska köpa BÅDE julklapp och 20-års present till min bästa kompis också. Ojoj..



Jo ibland vill man vara ledig. Men vill man det ska man inte jobba på hotell där är det liksom alltid något på gång, iaf under högsäsongen.

Men nu är det slut på både ålagillen & julshower så det lugnar ner sig igen.

Nej det är ridskolan där jag började som har årliga luciatåg och så kände jag att jag ville dit igen. Längesedan jag var där faktiskt. Och det är så fint.



Detsamma gumman!

Puss&Kram

2008-12-14 @ 04:14:05
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Slog inte vad, menade bara att jag jobbade natt istället för att kolla finalen. Så pengarna trillade in :)

Nej det är klart man blir nog lite nervös, då ligger ju bollen hos den personen istället.

Japp jag fick ta första stora klivet, lite korkat egentligen.. han kunde ju ha varit en allmänt arrogant snubbe som alltid sitter och snackar om sig själv i timmar :P Men han satt bara och försökte skicka lite söta ledtrådar och funkade ju bra, jag hittade honom även om jag först inte fattade någonting. Kollade nämligen inte på fotboll i Superettan så jag fick luska reda på det med hjälp av pappa och internet haha.

Du får göra det, då kan han ju inte motstå!!



Hon fyller år på torsdag, så ska vi fira julafton och våra två födelsedagar den 23 december som vanligt. Man borde nog göra det men jag är inte bra på att planera :P



Det blir ju så, man får hoppa in lite extra och sådär när det är mycket folk. Men det är kul det också, man tjänar ju ganska bra!

Verkligen mysigt.



Tack detsamma gumman.

PussKram

2008-12-15 @ 15:41:24
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0