Nej, förlåt

Här var det lite väl dåligt skrivet..
Har haft fullt upp med jobb just nu och inskaffa julklappar m.m.
Nu är jag här igen, i morgon är man ledig sen jobbar man julafton 7-14...vilket kommer innebära att jag kommer nog missa kalle...Inte direkt något program man kan spela in..

Idag har jag jobbat med Darling...kommer inte jobba med henne förns om en vecka..
Har även färgat håret idag, ser nästan lika dant ut som förra gången jag färgade...
Kanske tar något kort morgon..
BTW så har tydligen alla fått en inbjudan tillmin kusin och hennes kille förutom vi...hmm, har vi varit elaka ;)

I morgon ska jag till jobbet på jullunch samt få julklapp..
På tal om julklapp..jag har fåtten julklapp utav Frida. den är jättestor, får ta kort såni får se...
Jag vill så gärna öppna men jag får ta och vänta till julafton som alla andra...

Snart är det dags för NIKE cup också...jag längtar, är så taggad...
Sen ska Frida ha fest också...ska bli ännu roligare..
Nu längtar jag till JULAFTON...VILL HA SNÖÖÖÖ

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0