Klar med allt

Nu är man klar med alla julklappar och presenter vilket känns skönt.
Var klar i tisdags.
Men känner nu att man borde ha något bättre system till hur man ska göra för att inte köpa allt i sista sekund..
Sen är det lite svårt att hitte på något till alla, man får börja skriva upp direkt när man hör någon säga att man önskar sig något.

Idag skulle det vara sista delen på kursen som jag gårmed ICA skolan.
men blev en så pga att en tjej hade glömt bort det och sa väl till våran chef  och chefen ringde väl till våran ledare 15minuter innan vi skulle träffas och sa att vi hade för mycket att göra så vi får träffas efter nyår.
Jag hade planerat detta idag på min lediga dag, är på väg till jobbet när man fick reda ¨på detta.

Just nu kollar jag på när bror spelar tv-spel...
Vet dock inte vad jag ska göra..
Kommer jobba hela helgen 7-16..inte så jättekul men det ger pengar.

Hoppas ni fått en bra dag.
Puss och Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så skönt att ha allting klart nu, lyckos :) Ska försöka bli klar imorgon. Eller jag MÅSTE bli klar imorgon.



Japp, jag beställde Björn Gustavssons "Livsverk" eller vad den heter vet att hon ville ha den.

Haha eller hur?? Sånt som han gör när han blir nervös, jag menar han sitter inte och nickar som en tok när han pratar med mig :P Hihi ja han är så söt så min påg. Absolut ett kap :)

Jaha vad roligt, jo han är ju stockholmare. Han är hur trevlig som helst.



Ska också jobba lördag-sönag, men imorgon blir det shopping, julbord och sen utgång.

Puss&Kram

2008-12-19 @ 00:28:27
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Madde

Gratulerar..

Hemligheten är jua tt börja köpa julklappar när man springer på något bra och det kan man ju faktiskt göra redan i Oktober. Jag är ochså klar nu.. snart ses vi!

puss och kram!

2008-12-19 @ 17:42:11
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det är riktigt skönt...

Jobbigt när man kommer i sista sekund men ibland blir det ju så...



Jasså men han är lite rolig=)

Haha jag kan tänka mig det, för det skulle vara jobbigt annars om han satt så jämnt hehe.

Ja han har pratat om att han burkar åka ner och coacha eller dyl...vi har pratat en del fotboll han och jag. =)

Trevligt med julbord och utgång...jag får väl fira loss på julafton och nyår.. =)



ha det toppen

puss och kram

2008-12-19 @ 17:56:12
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är det verkligen :)

Det får bli så.. det funkar nog det med.



Jo jag älskar Björn och det gör hon också så det kommer bli kul för henne.

Hade nog tyckt det var lite jobbigt om han satt och nickade sådär hela tiden.

Jaha.. jo han är ju sportchef och tror han ska upp till stockholm nu över julen faktiskt. Om jag inte har helt fel för mig. Han kan ju fotboll, gammal fotbollsspelare och numera sportchef!

Det får du göra.. underbart ju!! Nyår är den bästa festdagen som finns, i love it.



tack detsamma sötnos.

Puss&Kram

2008-12-20 @ 00:34:05
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är han :)

Jo han var deras skyttekung om jag inte minns helt fel. Hursom helst en jättetrevlig man som räddade mig från att bli kvar i jönköping i somras hehe. Åkte tillbaka till Landskrona med honom.

Jo det var lite roligt ju hehe. Jag känner honom inte så väl men han är ändå en människa jag tycker bra om även om han just nu står lite på kant med johan & laget.



Nej det blir bara pinsamt att bli stupfull men champagne och vin till maten brukar bli bra. Då blir det mer trevligt än dumt.

Vi firar nyår på middag med ett gäng kompisar. Julafton ska dock firas hemma med familjen. Hur firar du?

Puss&Kram

2008-12-21 @ 19:00:19
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig fjärde advent! :)

2008-12-21 @ 19:02:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0