Julbord

Nu är det en massa julbord på gång...
Inte så konstigt kanske när det är sånna tider.



I fredags var det ju julfest med nån grossist som pappa handlar utav, så jag fick följa med.
Det var trevligt,jag och min gamla tränare stod å pratade i minst en timma.

Igår fyllde mormor år, så vi åkte dit en stund innan jag skulle jobba.
Sen fyllde Sandra år också, stort grattis till er.

Idag var det dags för julbord igen med hela familjen.
Vi var på Nygårds värdshus.
Mycket gott och bra personal.
Tove och jag gick runt lite och tittade, trodde dock att tomten skulle komma för det hade dom sagt på radion.
Vi kanske bara missade honom...



Hoppas att ni andra fått en bra helg.
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så gott med julbord!! :) Jobbar på ett så brukar bli min nattmat efter jobb!



TAck gumman!

Min födelsedag var perfekt.

Blev världens godaste chokladtårta (mammas) och presenter i överflöd :) Ska fota lite sen..

Jaha vad mysigt!

Puss&Kram

2008-12-10 @ 22:38:26
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0