Upp till fyran =)

Nu är det klart.
Vi kommer gå up till divition 4 =)
Vi vann idag mot dom som ligger tvåa, dom har 4 matcher kvar å vi 3 men just nu leder vi med 13 poäng och det betyder att vi är klara för att gå upp även om vi skulle förlora alla matcher nu =)
Fan vad gött det känns.
Innan matchen började så fanns det ingen matchtröja till mig å jag som var så taggad på att spela, men tillslut så gjorde vi en lösning, jag hade en röd vallentunatröja på mig med klubbmärket på så vi klistrade på en sjua på ryggen.
Det gick ju bra att spela med den också =)
Tyvärr var inte domaren den bästa, han borde ha starkare glasögon, Han såg inte en offside som var runt 4 meter.
Aja nogpratat om fotboll =)

Idag fyller pappa år också.
Så när jag kom hem var det lite släktingar här.
Jag var så glad efter matchen så jag bara babblade =)
Nu väntar man väl på att sova elelr nåt.
Känner mig trött.
Men vem vet kanske kommer fler gäster under kvällen.

Hoppas ni haft en bra dag.

 Serievinnarna =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad roligt gumman, grattis grattis :)

Tack så mycket, förlåt att jag varit så dålig på att svara haft otroligt mycket att göra!

Ja du får fråga honom det så du kan spana på den cykelkille igen ;)

Ja det är ju såå gott. Men klart jag skickar till dig hehe.

Puss&Kram

2008-09-02 @ 00:29:58
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Malin

Tackar =)

det gör inget, jag ahr förstått att du har haft mycket, jag brukar heller inte vara så snabb alla gånger på att svara =)

haha ja jag får väl göra det =)

okej vad snäll, min adress är...hehe (skriver inte den här va) =)

2008-09-02 @ 10:01:14
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ah har varit sjuk & sen börjat jobba också så det har varit full rulle :)

Hmm kanske inte skulle göra det ;)

Allt bra med dig då??

Puss/Kram

2008-09-02 @ 22:57:51
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0