Städning

Idag började dagen med att kolla på när laget spelade match.
Vann med 3-0 mot Östernäskamraterna (kommer från Åland)
Åkte sedan hem till mor å hjälpte henne med att städa lite samt att jag gick igebom lite grejer också.
Idag har varit en sån dag då jag inte vet vad jag vill göra eller inte vill göra.
Brorsan erbjöd att jag kunde följa med å grilla ikväll men kände mig inte så sugen.
Sen blev jag erbjuden att spela spel men jag vet inte...jobbigt när sånna dagar kommer.
men ikväll blir den en kväll med mor å dotter =)

Hoppas att ni haft en bra dag.
Pussar å kramar på er

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

hoppas du får en bra söndag!

2008-08-24 @ 11:22:06
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0