Helgen

I helgen var det party =)
I fredag var det ju 080808 som alla kanske vet, det betyde att dom firade stockholm..
Frida å jag var ute, Träffade Party Peter och hae kul.
I lördags var det bara en slapp dag med Frida, åkte sedan hem på kvällen och sov hemma.
Idag ahr man jobbat och tjänat pengar.
Nu sitter man och kollar på sporten på tv, Vi har fått våran första OS medalj idag utav en damcyklist =) det var hon som vann SM i Falun när jag var där.
Känner mig sådär just nu.
Lite  ont i halsen, förkyld och är seg.
Man får ta och bli frisk snart tycker jag.

Nu ska jag väl hitta något kul att kolla på.
Hoppas att ni alla har det bra
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Izza

Haha än har unge inte kommit ut.... Hmm är väl iofs ganska less på magen själv så undrar vem som ska skratta ;) Puss kram

2008-08-10 @ 22:55:51
URL: http://missizza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trevligt med party :)

Tack för tummarna, höll dock inte hela vägen. Men men, 1 poäng i alla fall.

Vi borde nog faktiskt ta över världen du & jag för vi är smartast av alla haha.

Nej precis det är bara irriterade. Och det är ju jobbigt för alla inblandade. Inte bara personen i fråga utan även släkt och vänner etc.

Puss&Kram

2008-08-11 @ 15:04:35
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0