...

Var ute igår och hade avskedfest för en arbetskamrat som slutar hos oss för hon ska upp till Gävle och plugga till mäklare.
Idag vakande jag i soffan hemma hosmin ena bror..
Åkte sedan hem efter frukost/lunch.
Mor å jag åkte hem till min andra bror å hans familj, busade lite med Tove.

Har lite ont i halsen, har haft det i en vecka nu och det borde ju gå över snart tycker jag.
Får boka tid hos doktorn så hon får kolla mig.
Ska även kolla om jag kanske har fått tillbaka polyper bakom näsan som jag får operera bort.
Har varit gansa mycket förkyld på senaste tid och då är det ju inte helt omöjligt att polyperna har kommit tillbaka.

Nu ska jag göra mig en c-vitamins fruktsallad och hoppas på att det hjälper.
Puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: Kurre

Du hade ju vitlök i öronen när du var liten. Du kanske skulle pröva en i näsan. Moster hävdade ju att den där vitlöken gjorde underverk för öronen.

pyss och krym

2008-08-14 @ 21:04:57
URL: http://madze.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är ju lättare sagt än gjort det där med att göra mål. Läste lite igår i landskronas forum. Mår illa hur elaka de är mot Calle (lagets forward). Ibland hatar jag itnernet, för alla kan gömma sig bakom en skärm och snacka skit.

Jaså, då är det ju ändå svårare om målvakten är på g.

Hmm.. svårt. Kanske börja med nån liten stad och jobba oss uppåt?



Absolut hans misstag!! Du är underbar gumman.

Haha bara att ragga vidare, förr eller senare hittar man en prins. När man minst anar det.

Pussochkram

2008-08-14 @ 23:43:11
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är väl så tyvärr blir inte klok på dem, nu har det blåst nytt liv i alkoholdebatten. Man bara suckar helt sjukt.. har de inget liv??

Stod du i mål då eller gumman? :) Men en bra målvakt gör ju verkligen en enormt skilland. Nog därför vi spelat oavgjort senaste tiden. Seb är duktig han.

Haha Jokkmokk låter bra, let's start there!



Jo det brukar ju bli lite jobbigt sånt där.

Precis när man minst anar dyker de fina pojkarna upp. Jag slutade kolla & då fanns han där vid buffén haha.



Ha en fin fredag nu sötnos. Puss

2008-08-15 @ 19:15:51
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jamen precis, blir så trött på dem!

Då är det klart att målvakten var bäst, go Malin :)

Vad sägs om att börja med Jokkmokk på måndag? hehe



Det är klart :/ Det får han se till att göra tycker jag, dessa killar alltså.

Det blir ju det ibland.

Puss&kram

2008-08-16 @ 16:15:36
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0