Älskade ängel

Tänker på dig min älsakde ängel..
Finns här å det hoppas jag att du vet.
Jag säger som så att om du vill pröva igen så är jag vid din sida.
Pussar på den bästa vän som finns



idag har jag fixat på mitt rum som verkligen såg ut som ett bombnedslag, man kom knapt in..
Men Nu är det nästan så att det ekar =)
Nu har jag bara ett skåp kvar att rensa sen är det garderoben.
Eventuellt på torsdag ska jag fixa det men vi får se.
Har även kollat på Bertfilmer idag =) Det blir man glad utav..
Ska kanske åka iväg senare i eftermiddag/kväll..
Hoppas ni haft en bra dag
pussar på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken snygg bild, alltid lika fin du!!



ja ge mig en sånn chef, tack.

håller med känns som sommaren är på väg mot sitt slut, bläää!

det har varit mysigt faktiskt. han var avstängd efter ett rött kort förra matchen som domaren gav för filmning när det egentligen borde varit straff för våran del, helt sjukt. och sen skrev aftonbladet om honom och tre kompisar för de var ute kvällen efter förlusten och det blev "skandal". löjligt!

håller tummarna för dig på onsdag då sötnos.

Snäll du är :)



haha man blir lätt seg efter party ;)

jaha vad skoj & grattis till vinsten!!

Puss och kram

2008-08-05 @ 18:30:09
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0