Trötter å sliten

Var skittrött igår så jag gick in till mitt lilla hus runt 21.
Efter ett tag ringer telefonen å jag svarar, pratar med personen i frågan i många timmar å jag fick bara 3 timmars sömn inatt haha
Egentligen får jag skylla mig själv, för blev erbjuden att sluta prata några gånger men när man väl har börjat prata så blir det svårt att avsluta..
Btw han som jag pratade med träffade Frida å jag på Chaplins..
Men det ska nog inte bli så sena kvällar...man känner att man är grymt seg nu..
Somnade tilll på soffan å nu är jag jätteseg, men kommer nog ha svårt att somna ikväll..vi får se hur det går.

I morgon är man ledig vilket jag tycker är jätteskönt.
Ska sätta på lite gelenaglar hos Jessica =)
Eftersom jag har en mycket mycket äcklig och dålig vana att bita på naglarna så ska jag försöka göra något åt det.
Biter ganska mycket så det kan inte bli nån förlägning för jag har lite för korta naglar..Men snart kanske det ger resultat å att jag slutar bita vilket jag vill men det är grymt svårt.
Nån som har ett bra knep för att sluta?

Nu ska jag ta det lite lugnt och kolla på tv.
hoppas ni har det bra
pussar

Kommentarer
Postat av: Hemligt

Det finns medel som man sätter på fingrarna, det smakar illa som fan! Men det hjälper! :)

2008-04-07 @ 23:01:37
Postat av: Frida

problemet är att malin tycker om det medlet typ. hon har lärt sig att det inte smakar illa..=)
Haha älsk dig

2008-04-08 @ 14:03:57
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Malin

som frida sa...det hjälper inte på mig...
Jag bryr mig inte att det smakar jag biter ändå

2008-04-08 @ 16:01:06
URL: http://Granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0