Tandsten

Resultatet från tandläkaren blev tandsten...det betyder att jag måste dit nästa år igen.
Blev 621 kronor fattigare också...

Var som sagt på spinningpass med Jessica. Pappa kom dit också
Det var jobbigt vissa sekunder men sen blev det lätt igen, men gud vad det rann om en haha

Snart ska vi äta sen ska jag iväg och kolla på när ena brorsan spelar träningsmatch.
Jag tror att jag ska åka och kolla iaf, kan bli kallt men alltid kul att kolla.

Mitt nagelbitande går bara bra än så länge...det är tack vare mina gelénaglar som jag inte biter...
dom ser så fina ut och då vill man inte bita..


Nu blir det dags för mat.
hoppas ni har haft en bra dag
pussar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0